Servis a opravy spotřebičů
Proč si objednat servis spotřebiče u Zanussi
Nikdo nezná váš spotřebič lépe než my. Můžete se tedy spolehnout, že vám poskytneme ty nejlepší možné služby, kdykoli budete potřebovat.
Nabízíme vám autorizovaný záruční i pozáruční servis s garancí použití originálních náhradních dílů.
Pokud během opravy nastane nenadálá situace, jsme vám plně k dispozici a pomůžeme vše vyřešit k vaší spokojenosti.
Pro objednání opravy budete potřebovat následující údaje
- Datum zakoupení spotřebiče (v případě záručního servisu)
- Číslo modelu nebo výrobní číslo (PNC) – najdete ho na výrobním štítku u každého spotřebiče
Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky.
Věděli jste, že drobné potíže můžete vyřešit i bez objednávání servisu?
Začněte tím, že níže popíšete problém, se kterým se potýkáte.
Doporučení k vyhledávání
Nejlepší výsledky
Nic se nenašlo
Zobrazit všechny výsledky hledání na stránce podpory