Myčka nádobí zobrazuje chybové hlášení i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F

Naposledy aktualizován 16.09.2020 11:05

Problém:

  • Myčka nádobí zobrazuje jednu z následujících chybových zpráv i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F 

Platí pro:

  • integrovanou myčku nádobí 
  • volně stojící myčku nádobí 

Řešení:

1. Resetujte spotřebič:

  • Odpojte myčku nádobí ze zásuvky, vyčkejte jednu minutu a zapojte ji poté zpět. 
  • Také můžete vypnout proud pomocí pojistek či jističe. 
  • Pokud jste spotřebič vytáhli z jeho umístění a poté jej zasunuli zpět, je důležité ujistit se, že nedošlo k přehnutí či přiskřípnutí žádných hadic a že kohoutek je plně otevřený. 
  • Zapněte myčku nádobí, zvolte vhodný program a spusťte jej. 
  • Pokud se program spustí a pracuje normálně, problém byl vyřešen. 


2. Zkontrolujte, zda spotřebič zobrazuje stejnou chybovou zprávu znovu, nebo zda se změnila.  

Pokud spotřebič zobrazuje odlišný chybový kód, zkontrolujte kód v uživatelské příručce, protože vám pomůže při odstraňování poruch.  

3. Obraťte se na autorizované servisní středisko.  

Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme vám si vyžádat návštěvu servisního technika.       

Upozornění: Nedoporučujeme používat výrobek do doby, než je problém zcela odstraněn. Odpojte výrobek od napájení a nepřipojujte jej do doby, než si budete jisti, že to je možné bezpečně provést.